close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מונדיאל 2022 בקטאר

מערכת שורשיג כסליו, תשפב17/11/2021

לסיכום, אין ספק שמונדיאל 2022 הוא אירוע ספורט גדול שמספק הרבה הבטחות, והוא גם יקיים אותן...

תגיות:
צילום: pexels
כבר מתחילים להרגיש את החגיגיות באוויר. הנבחרות הראשונות כבר מתחילות להבטיח את מקומן בטורניר הגדול בעולם, האצטדיונים עולים מתוך אדמת המדבר של קטאר וחברות הלבשת הספורט משחררות את דגמי המדים החדשים. המונדיאל מתקרב!

המונדיאל, שנחשב גם כאירוע הכדורגל הגדול בתבל יתחיל ב-21 בנובמבר, ויסתיים ב- 18 בדצמבר. במונדיאל תשתתפנה שלושים ושתיים נבחרות, וישחקו במסגרתו שישים וארבעה משחקים.

מכירות הכרטיסים למונדיאל 2022 מתחילות בקרוב, וזה זמן מצוין להיזכר למה אתם צריכים להיות שם. בטקסט שמולכם ננסה לסקור שתי סיבות שיהפכו את המונדיאל בקטאר לחוויה
שלא תרצו להחמיץ.

בגלל השאיפות הגבוהות של קטאר
המדינה המארחת של המונדיאל השנה, קטאר, לא הייתה ידועה במגרשי הכדורגל המפוארים שלה, בתרבות כדורגל עשירה או בנבחרת מוצלחת במיוחד. מה שיש לקטארים זה כסף, והם לא חוסכים בו.
מאז שזכו באירוח המונדיאל, משקיעה המדינה הקנה במפרץ הפרסי סכומים אדירים כדי להכין את השטח לקראת חגיגת הכדורגל הגדולה בעולם. ערים שלימות עולות במדבר, אצטדיוני ענק המצוידים בכל הטכנולוגיות הכי מתקדמות ומערכת הכבישים מורחבת פי שתיים ופי שלוש. הכל בשביל שלנבחרות ולאוהדים תהיה חווית השהיה הטובה ביותר.
מי שיקנה כרטיסים למונדיאל, יזכה בחוויה ייחודית של כדורגל משובח, מלונות מפנקים ומתקנים מתקדמים בהם יוקמו אזורי האוהדים המפורסמים. הודות להסכמי אברהם, ישראלים יכולים לנסוע לקטאר ללא חשש ועם דרכון ישראלי. למעוניינים, תוכלו לקנות כרטיסים כאן: כרטיסים למונדיאל

בגלל הנבחרות שמשתתפות במונדיאל
משחקי ההכנה למונדיאל עדיין בעיצומם, אבל ניתן לומר כבר עכשיו שבטורניר הקרוב תשחקנה הנבחרות הטובות ביותר בעולם. כבר עכשיו, לקראת סוף שנת 2021, נוכל לומר לכם שהנבחרות הבאות תשתתפנה במונדיאל:
• ברזיל – הנבחרת שבשביל רבים תמיד תהיה הכי טובה בעולם, ולא משנה מה העובדות אומרות. עבור ברזיל מדובר במונדיאל חשוב במיוחד, מפני שייתכן שמדובר במונדיאל האחרון של הכוכב הגדול שלה – ניימאר.
• גרמניה – המכונה הגרמנית עשתה זאת שוב, והבטיחה את מקומה בטורניר. הנבחרת הגרמנית סיימה את טורניר המוקדמות עם שבעה ניצחונות מתוך שבעה משחקים, וללא ספק ממשיכה להיות פייבוריטית בולטת במרוץ לאליפות העולם.
• ספרד – הנבחרת האדומה, שגם זכתה במונדיאל ב2010 בדרום אפריקה, מפגינה כישרון אופייני. הנבחרת של סרחיו בוסקטס מעוררת את הדמיון, ועושה חשק לקנות כרטיסים למונדיאל בקטאר.
• צרפת – אלופת העולם המכהנת. ה"תרנגולים" קיבלו מעבר אוטומטי למונדיאל הנוכחי בזכות הזכייה שלהם במונדיאל הקודם, אבל זה לא אומר שהם לא נבחרת שיהיה מעניין לראות. הנבחרת הצרפתית עמוסה כישרון וכוכבים, ואסור להתעלם ממנה.

סיכום
לסיכום, אין ספק שמונדיאל 2022 הוא אירוע ספורט גדול שמספק הרבה הבטחות, והוא גם יקיים אותן. אם אתם רוצים לקנות כרטיסים למשחקי המונדיאל בקטאר, כדאי לכם להיות צרכנים חכמים ולרכוש חבילות למונדיאל בהקדם האפשרי.
צפייה במשחקי המונדיאל בחורף 2022 תהיה חוויה בלתי נשכחת שתעלה חיוך על פניו של כל מי שאוהב כדורגל.
הוסף תגובה
צילום: pexels
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה